mooncats

Alla inlägg under mars 2013

Av mooncats - 30 mars 2013 09:33

kollar på en interjuv med Yohio! fy , vad bra han är ! han är så fin när han pratar om sina fans och ansvaret och så :3

Respekt!



//Mooncats  

Av mooncats - 30 mars 2013 09:16

ja , som ni alla vet är det ju påsk!!HURRA!!! gillar ni påsk? jag gör! inte för allt det där med Jesus och så.. Nej , godis är grejen!! jag är ju inte kristen så.. Men jaja , hoppas jag får lite pengar också :3

Av mooncats - 20 mars 2013 10:37

Ja , jag har inte bloggat på ett tag men nu tänkte jag att jag skulle göra ett inlägg! xD Idag är det studiedag (Yohoy!:3)

så det ända jag har tänkt att göra är att göra min engelska läxa och matten möjligtvis xD Men! nu är det så här att min mamma och pappa har laddat ner Rosetta stone!!! så nu kan jag ÄNTLIGEN plugga det vackra språket franska! liksom hur ballt skulle det inte vara att säga till en Fransk lama je m'appelle Mooncat? x3 hehe... Egentligen pluggar jag tyska D: (buhu) i skolan.. Men jag vill plugga franska.. Tyvärr min skola bara spanska och Tyska och jag ville inte ha spanska med 7:orna , för jag tycker dom är läskiga.. eller som min vän skulle säga '' Ovala'' . Så ja , det blev tyska. Men spanka tycker jag låter så svårt att utala! Men nu kan jag äntligen lära mig Fransk!! (glädje hopp) 

hoppas det kommer några franska lamor och hälsar på! ;D


// Mooncat  

Av mooncats - 9 mars 2013 11:25

Min Vän tipsade om den och nu vill jag ha nästan alla kläder där xD  Så nu tipsar jag er :3 hare gött xD



// Mooncats    



P.s http://annalife.bloggplatsen.se


P.s 2 http://www.talkingclothes.se/se/

Av mooncats - 9 mars 2013 11:14

Det är något fel på mig! visserligen har jag alltid varit knäpp  ...MEN nu har det gått över gränsen! jag börjar tycka godis är äckligt!!! Choklad och glass och kakor är okej..Men godis.. uch... JAG ÄR NOG KNÄPP!  


  


// Mooncats  

Av mooncats - 8 mars 2013 22:31

Hej och välkommna till min NYA blogg jag har också en blogg på blogg.se den heter Mooncats.blogg.se men jag kommer nog blogga mer på denna :) hade bra med all choklad :3

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8 9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<<
Mars 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards