mooncats

Alla inlägg under september 2013

Av mooncats - 29 september 2013 08:33

HejHalloj! Igår var jag på ett kalas hos en kompis! Det var jätte skoj! förrutom en sak..eller två.. Men den andra ska vi inte gå in på xD Jaja, men hennes lillabrorsa (eller lilleURCHA som hon själv uttryckte det) skrek HELA tiden om han skulle säga nåt så skrek han.

'' ÄR DET MIN TUR NU!?!!!'' ''MAAAAAAMMMAAAAAAAAAAAAAAAA!!'' Sen slog han sin storasyster men min kompis räddade henne.. Men jag hade jätte kul! Vi lekte charader, pratade, skojade om bävrar (inte JB om du tror det) och såg Hunger spelen. Vilken flop! Jag har inte läst boken men jag såg på dom dåliga vinklarna känslo löst dödande etc etc..( SPOOOILEEER) Det ända som gjorde bra var när Katniss var frivillig istället för Prim, då fick jag en klump i halsen, så att säga. Däremot känslorna som man skulle känna för Rue var INTE lika starka som dom borde ha varit.  jaja, jag ska nog läsa boken!


Haha, jag kom också en hel TIMME för tidigt! Men det var okej.


Tjaa, det är allt för idag! // Mooncats O(^..^o)~


P.s jag ber om ursäkt för tidigare deprimerande/buttra inlägg! Jag hade haft en dålig morgon innan det så..ja.. min bägare ran över så att säga.

Av mooncats - 27 september 2013 10:04

Jag är lite ledsen just nu.. För på vår skola brukar niorna sälja Kakor/muffins/mackor och vad är problemet med det undrar väl ni? Jo, jag är ju för hdpåalwbxb in ååldnfbcowkyfkg allergisk att jag inte kan äta ett skit! Och blir det bättre av att åttorna helt hips vips har bakat kladdkaka till alla GRATIS ! Och tål jag ? Nä. Egentligen är jag van. Men idag blev jag lite mer ledsen än vanligt därför att alla sitter där och äter kladdkaka och säger att den är jätte god så sitter jag där.. I ett hörn.. Helt osynlig. Nästan alla vet att jag är allergisk. Ingen frågade " Ska inte du ha kladdkaka? " och jag kunde inte svara " jag kan inte äta den/vad tror du?/tack för din omtanke men jag kan inte äta den." Nej, helt total bortglömd av mina egna vänner. Prrrrrr. Nu sitter jag här i soffan loanly medan min vänner spelar fotbolls fliper spelet. Bara går förbi mig. Jag är nog osynlig.

Ghaa, vad man kan vara patetisk ibland xD
// Mooncats

Av mooncats - 19 september 2013 18:08

Jag har ett problem men det har nog alla..Jag leter..Och letar..Och letar MEN hittar in en sådan där...en sådan där.. KAPPA! Ni vet med typ knappar i en fyrkant? Mjää..


Dom är så snygga! Jag vill ha en..Och en stickad tröja med färg UTAN : Tryck, GLITTER, paljeter, rosa rosetter och hjärtan eller ngn tjej. HUR SVÅRT ÄR DET ATT HITTA FÖR ETT LITET BARN SOM JAG?!

-Inte så svårt för jag är 1,53cm lång! xD Då går man till DAM avdelningen... Men det är lite pinsamt alla stora människor tittar ju på en då :c med MÖRDAR BLICKAR! D: Jag vill inte bli trampad på ;_;  Jag vill inte dö ! D: jaja..


Tjänixen! // Mooncats


P.s Kan någon snäll själ hjälpa mig? c:


P.s 2 Min kompis Connrad ska få en hamster vid namnet Junior (Junior Linda Glenn Bengt-Åke K-lander enligt mig)

Av mooncats - 19 september 2013 18:02

Tjänixen! Ville bara tipsa om instagram kontot : VIRRANJ . Hon ritar super fint! :D Det var allt.. för nu.. xD


Av mooncats - 15 september 2013 11:16

Hur kan det komma sig att när jag tar foto på Ärla så ser dom gudomliga ut, medans när Ärla tar foto på MIG så set jag ut som en potatis.. Inte bara det en ful potatis! Är jag en bra fotograf och Ärla en hemsk? Eller är bara jag en potatis och Ärla en ängel? XD
//Mooncats O(^..^o)~

Av mooncats - 12 september 2013 08:07

Min katt Tiger hoppade in i bilen när vi skulle åka och gick på en liten upptäcks färd. Men efter en stund sade min bror Jalle :
-Ska du följa med eller?
Då hoppade Tiger snabbt ut ur bilen. Då kände jag som om jag skulle slänga in en snitsig kommentar så jag sa (som Tigers "röst")
Tiger: Nej, nu fan fick jag flash backs!

Hoho hihi hahahah..
Tiger gillar ej bilar . Han hatar att åka i dem. Men ändå så går han in i dem och är vid dem hela tiden!

Det var allt från mig! Tjänixen och may the forse be with you!
//Mooncats O(^..^o)~

Av mooncats - 11 september 2013 18:11

:3

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
           
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< September 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards