mooncats

Alla inlägg under maj 2013

Av mooncats - 28 maj 2013 08:46

Jag har tråååååkigt så... Här är en ny stil xD kalla den vad ni vill! Kalla den lama skjärt om ni vill det! För jag tänker kalla den stil nr2 ! 


 


Av mooncats - 28 maj 2013 08:26

   HELVETE! 

Måste bara få ut det där ... det satt i halsen! Hugaligen! 


Förut kollade jag blocket ungefär två gånger om dagen nu måste jag kolla den MINST en gång i timmen! Efter som min jakt på Iphone 4s/5 ! men nu är det många fler som också har tänkt tanken att kolla på blocket för om en bra annons läggs upp och sen en timme senare är den såld! Så alla lamor där ute tar dom braiga (du pekar säker ut just nu att "braiga" inte är ett ord eller hur? Men I DOOOON'T CAAAARE! man ska ju vara kreativ eller hur?) annonserna! Så alla ugglor i mossen där ute har nu fina vita Iphones!


Fast nu ska jag kolla blocket så vi ses om 731 år!

MmH Mooncats  



P.s titta vilket söt skal!! (det står till atttack ninja katt! ) (om inte bilden fungerar läger jag upp den i ett annat inlägg!)

Av mooncats - 28 maj 2013 08:24

Frågan är ju den... Vad skall man göra när sims 4 kommer ut (2014) !? ska man bara överge sims 3 ? sluta köpa expansions paket? Eller ska man strunta i nästa version av detta lama älskande spel? Och vad kommer dom förbättra?! Hmm..


  • Så man kan gå in på resturanger, sportarenor, mataffärer mm.
  • Kläder till dom nyfödda simarna.
  • Att man som sim kan flytta till andra städer/kvarter.
  • Mera olika danser! (inte bara vika-på-rumpan.dansen, krabb-dansen och vika-på huvudet-dansen)
  • cutscens! typ när man gifter sig mm.
  • Att man kan lära katter triks (som i the sims 2)
  • Agility (hur fan stavar man det? xD) hund shower/katt shower.
  • Djur affärer!
  • Mera cafén.
  • Mera kläder/frisyrer åt barn.
  • Vecko/månadspeng till barnen. Som simmens mamma/pappa kan bestämma hur mycket elller om hen enns ska få!
  • Att småbarn ska kunna leka med varandra.
  • Typ något grejs somm kan dyka upp i sims att du ska få en gratisresa men när du flyger går någotting fel ich du hamnar på en öde ö och måste följa en storyline. (japp, idén fick jag från The sims Castaway rekomenderar !! )
  • Mera högtider! (bättre jul, bättre påsk och födelsedag du barn simmarna blir lite sura om dom inte får någon present! )
  • Barn simmar kan bli bortskämda och motsatsen och att det blir som en extra egenskap när dom är barn men utvecklas senare när dom blir ungdom till snobb, ensamvarg, våghals, blyg eller något liknade!
  • Att i magi expansionen (som säker kommer ut) ska barn kunna födas till trollkarlar och häxor! Så får dom gå i en speciel skola eller den normala!
  • Att det faktiskt kan hända bil olyckor.
  • att man ska kunna ha kaniner till husdjur!

Tjaaa, nu vet jag ej mer! xD Det blev en mycket längre lista än vad jag hade tänkt mig! Men när man väl satte igonom flödade ideérna r mig! Tjo så länge! // Mooncats  

Av mooncats - 23 maj 2013 10:02

Jadu, kära läsare ... På min skola säljer 9:orna på min skola ibland (ganska ofta) kakor, muffins och sånt men det är så himmla orättvist för jag är allergisk mot mjölk och ägg (Ja, det finns många kakor utan det) och dom säljer ALDRIG fika som jag tål! Så medans alla mina vänner går om kring och bah: "ska du köpa?" "kolla niora säljer kakor" "jaa!" så sitter jag där och tittar på medans alla andra sitter och smaskar på sina kakor och muffins! Och säger att det är super gott! Liksom hallå! Jag sitter faktiskt här också! Diskriminering! D;

Av mooncats - 17 maj 2013 14:15

Ja, idag var det gympa och vi skulle vara ute och spela fotboll! Jag och Anna satt under ett träd i skuggan medans Anna kliade mig på ryggen (vårt lag skulle inte spela än) med tån fast visste inte jag... (D:) hon gjorde det pga hon ville klia sig själv också -.- i vilken fall så när vi skulle köra så skulle jag och Anna vara mål vakter (ja, två stycken) och då räddade jag 3 mål!! Fast en petade jag bara till så den åkte bort.. Och vi vann! Jag tro att vi vann alla matcher fast en blev oavgjord! Efter matcherna sprutade Mårten (gympa lärare och blivade klass-lärare) vatten på oss! Med sin vatten flaska,!!

Av mooncats - 13 maj 2013 06:44

Godmorgon världen! Dags för en ny dag i skolan ! Åh, så ,Härligt,! Njaaa.....

Av mooncats - 12 maj 2013 18:26

*melodi 'jag vill ha em egen måne' *
-----------------------------------
Som sagt! Jag vill ha en Iphone :c men pappa gillar inte Iphone's! Men men tittar runt på blocket och letar *desperat* efter en Iphone 4s med lägst 16gb som är vit som sälj i lin/norr/ny Köping (vad är det med Sverige och köping? XD ) och så här är det på det kära blocket!
"Annons procent grejs"
Nyköping 5%
Norrköping 5%
Linköping 4%
Södertälje 1%
Eskilstuna 99%
Ja, jag vet att det går över 100%. BUT I DON'T CAAARE! >:D
Typiskt! Är nästan två timmar till EskilTuna från vårt kära lilla pjutt Nyköping! TVÅ TIMMAR!? :'C

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
   
1
2
3
4
5
6
7 8
9
10 11 12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Maj 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards