mooncats

Alla inlägg under november 2013

Av mooncats - 26 november 2013 18:13

Hejhalloj! Jag känner mig lite ensam just nu så jag bestämde mig att blogga lite (för det är väl det man gör här i livet när det inte finns några lamor (dumma Sverige D: ) att rida på) 

Jag fick just en snilleblixt! Tänk om allas utseende i verkligheten blev som deras profilbilder på ngng webbsajt ? Wow, många skulle nog bli djur... Medans andra skulle lysa, bli svart vita eller ett gigantiskt fejs. Hmmm, jag skulle få blått hår. OooOOoo.. Jag kanske borde färga håret blått!? Men min mamma skulle ALDRIG tillåta det ;['Egentligen om man skulle slå ihop alla mina profil bilder skulle jag vara en människa med blått hår, morrhår och katt öron..

Av mooncats - 26 november 2013 18:01

Ja, som rubriken säger gör jag något ytterst viktigt och intressant. 

Vad kan det vara då? ;)

Nä, inget super coolt eller viktigt, jag ligger i sängen och slappar med katten. Trevligt, trevligt.

Jag och pappa kanske ska titta på film sen också :D Men har ingen annaning om vilken... xD Hoppas, hoppas bara inte det blir garnets historia volym 2.. Igen.


Btw

Ni borde checka in den här låten!

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
       
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< November 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards