mooncats

Alla inlägg under oktober 2013

Av mooncats - 8 oktober 2013 09:29

Idag är det kunskaps dag på Östra skolans sporthall ;) Vi ska vinna säger alla. Jag tycker människorna här är läbbiga xD

Av mooncats - 8 oktober 2013 09:27

Jag har börjat fundera. Har ni läst Cirkeln? Om ni har det vet ni om det magiska skyddet som skyddar dom utom en. Jag tror att det är så i den verkliga världen. En är alltid utanför och när den försvinner blir en annan utanför. Så går det runt i en cirkel.

Av mooncats - 1 oktober 2013 20:09

Opsy! Nu sitter jag här och övar på spanska läxan till IMORGON! Jag glömmer alltid att plugga! Sista minuten plugga någon? .. Det är det förbaskade Doctor Who! Grrrr.. Tven bara säger åt mig att titta och om du sätter på ett avsnitt är det kört! Nu är du fast! Men det går nog bra! Idag var jag också hoss kilopraktorn hon rättade till min höft..igen. Det känns konstigt i den.. Men bra xD 


På tal om köttfärssås (Lärare citat trott eller ej!) så ska jag få tandställning.. På tal om köttfärsås så tycker jag att jag passar i vågigt fluffigt hår! Bild? Nä.


Det var nog allt för denna månad. Vilket liv man har xD så hädelserikt xD


// Mooncats O(^..^o)~

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Oktober 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards