mooncats

Alla inlägg under augusti 2013

Av mooncats - 30 augusti 2013 13:55

Just nu sitter jag hemma med vrickad fot och med en ny bliven förkylning och mår piss :c

Av mooncats - 19 augusti 2013 07:28

Rubriken säger allt! :D

*Jag ger dig lite talutrymme så du kan gissa*



Är du klar?



*vift vift med handen* Jaja..


Jo, det framgår väääldigt tydligt att min pappa kom in med en låda/kartong igår och.... 



I DEN LÅG EN BAMBOO TABLET!!!   

Min pappa är bara FÖR awsome/super/underbar :3 


För er som inte vet vad det är, fy fy på er! , det är som en platta man kopplar in i datan och ritar med en penna och vips så kommer det in i datan! Rena magin,va? Ehehehe.. Jag kanske ska dela en av min bilder? Hmmm.. Det kanske jag ska... Är den allmän nog för denna blogg? Kanske på gränsen..


*Information som du säkert inte bryr dig om * cx

Jag har också börjat läsa DE UTVALDA TANKELÄSARE! Hittils är den jätte bra :3 Jag tänker INTE berätta om den för att jag inte vill spoila xD Menmen.. Den är..Den är.. WOW! Mitt ordföråd räcker inte för att beskriva, kanske borde beställa nya ord?



jaja.. Här kommer en av mina ''Skapelser''

...

Eller inte.. Av någon anledning (anntar för många pixlar/för stor) så ville den inte laddas upp! :c Jag får försöka senare.


Tjänixen! Mooncats  

Av mooncats - 11 augusti 2013 11:38

Detta var tyvärr mycket finare än det vi beställde ;_; jag såg det inte D: men men jag kanske kan ha två? XD

Av mooncats - 7 augusti 2013 13:31

Ja! :D Rubriken säger allt! Exakt allt :D ...Nej, kanske inte?

JO! Men jag ska köpa ISLAND PARADISE :D Det verkar super duper skojigt ;3

Min Pappa fixar med eet nu :D !!


MmH Mooncats   


P.s

:D

Av mooncats - 6 augusti 2013 10:39

Hejhalloj!

Jag skypar just nu med min gode lax vän Anna !  Vi pratar om att kanske gå på das stan idag! Problemet är ju att jag bor ute på vyshan och hon i stan, ett litet problem så att säga, egentligen ett stort men men.  Så vi får se hur  det går xD


Det var allt för nu!

Tjänixen! // Mooncats   


Av mooncats - 5 augusti 2013 11:19

Tjänixen du där med datan/mobilen/plattan framför näsan!


Jag har en lite fråga, och ett faktum. 

Frågan lyder: Har DU läst ''De utvalda'' av Kristin Cashore?

Faktumet lyder: Jag tänker läsa den (vare sig DU vill eller inte >:D)


ja, då undrar ju lilla jag om du kunde berätta i kommentarerna: var den bra? Sög den? Kommer man in i den? Inehaver boken lamor?

etc. etc....


Det var allt för nu! 

En spook hälsning bara för er..

  fulaste bilden i världs historien. GRATTIS! 


P.s Idag ska jag och Pappa åka in till stan för att fixa upp en (gammal) dam cykel! Den är mycket vacker och har VÄRLDENS bekvämaste sadel :D

// Mooncats   

Av mooncats - 5 augusti 2013 11:15

Hejhej! Villa bara säga att jag har nu skapat en omröstning (första gången) och det skulle var jätte kul om just DU, ja du, röstade i den :3


May the forse be with you! // Mooncats   

 

#skolan #röstning #xD



Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards