mooncats

Alla inlägg under juni 2013

Av mooncats - 27 juni 2013 09:13

Ja, igår eftermiddag fick jag en IPhone 4s namnet fick dn av att pappa hittar den av ren tur! Dom är som galna där på blocket! Du behöver bara missa en annons i typ 3min sen är den borta! Jag utforskar den och försöker komma underfun med hur man ,jag vet en lama skulle ha klarat det, får upp smilisarna! XD

Av mooncats - 12 juni 2013 16:14

I min skola ska vi ha skolavslutning imorgon! Yay, vad kul! sade du, njaa, sade jag.. (jag kan ej använda '','' xd) 

  1. Min klass splittras
  2. Vad ska man göra i dessa månader? 
  3. Brun brända ben! :D Nej..Jag blir en tomato! :d

Dom bra är att vi är lediga så mycket och det (ofta) varma vändret, sedan är ju avslutningarna så mysiga :3

Vi ska uppträda med dansande lamor och massa glitter! Sjuorna ska ha en krokodil med party-hatt (inte ett så bra förslag enligt mig), åttorna ska ha en höna, punkt slut.

 

Man får iallafall kakor.. xD

 

På avslutningen ska jag ha min röda kimono! :3

 

Ha ett trevligt sommarlov!

 

MmH Mooncats

Av mooncats - 7 juni 2013 12:09

En gång i tiden skulle jag beställa pizza (för första gången i mitt trettonåriga liv -.- ). Första gången jag ringde så jag lade på och väntade lääääänge...

SEDAN...  När jag ringde igen! Så hörde jag ett konstigt brus och fort på igen!

SEN.. sista gången jag ringde sade jag "Hej" och jag var jätte van vid att dom som jobbade där hade typ en Italiensk/arabisk dialekt men den som svarade pratade typ göteborska! Jag var tyst ganska länge tills den sa "Ja, hallå?" då hade jag kommit till slutsatsen att jag hade ringt fel så jag lade på! plus jag trodde typ att han skulle säga typ "Hej och välkommen till Jönåkers pizzeria. Vad får det lov att vara?" Men nehej då! 

Nu i efterhand tror jag det konstiga bruset kom från pizza ugnen! Hela historien slutade med att min bror beställde och att min lillasyster fick mitt pålägg på SIN pizza ! :c

Med Muppiga Hälsingar Mooncats  

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< Juni 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards