mooncats

Alla inlägg under april 2013

Av mooncats - 21 april 2013 15:44

Sitter framför datan och har allmänt tråkigt! varför är alltid dagen innan man fyller år så himmla tråkig? ...som du kanske har listat ut nu så fyller jag år imorgon. Men om du inte har det säger jag det till dig nu , så lyssna nog!


JAG FYLLER TRETTON IMORGON!!!


hoppas det där var tydligt nog om det inte var det kanske för att du har låg IQ eller så är du under 6 år!


Det var nog allt för idag för jag har inget intressant att tala om! så tack för mig och vi ses om 37 år!


MmH (Med Muppiga Hälsingar) Mooncats :3

Av mooncats - 21 april 2013 15:44

Sitter framför datan och har allmänt tråkigt! varför är alltid dagen innan man fyller år så himmla tråkig? ...som du kanske har listat ut nu så fyller jag år imorgon. Men om du inte har det säger jag det till dig nu , så lyssna nog!


JAG FYLLER TRETTON IMORGON!!!


hoppas det där var tydligt nog om det inte var det kanske för att du har låg IQ eller så är du under 6 år!


Det var nog allt för idag för jag har inget intressant att tala om! så tack för mig och vi ses om 37 år!


MmH (Med Muppiga Hälsingar) Mooncats :3

Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
<<< April 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards