mooncats

Alla inlägg den 2 augusti 2013

Av mooncats - 2 augusti 2013 16:57

*Skolavslutningen*

-Hejdå, skolan! Ahh.. Vad skönt det ska bli med sommarlov!


*Dagen efter skolavslutningen*

-JAG ÄR FRIIIIIII!! Som en fågel...


*Nära slutet av sommarlovet*

*tänker*

''Åh..Herregud.. J-jag..J-jag tror.. Jag saknar skolan! Hur många dagar var det kvar nu igen av sommarlovet?''

-MAAAMMAA! VAR ÄR KALENDERN!?



*Första dagen i skolan*

-ahhh.. Skönt att vara tillbaka! :D


*en vecka senare*

-När börjar höst lovet egentligen...? *suck* 




Tjaa.. Det är så min tanke är kring sommarlovet.. Det är bara så långt! Efter ett tag så blir man alldeles mätt på ledighet!

Skolan blir man ju mätt på snabbare men men... Så, ja, jag längtar lite till skolan.. Men det ska hända spännande saker! En ny klass! Nej, Jag har inte bytt skola.. Min förra klass har slittras (snyft, snyft :c ) så alla blivande sjuor blir en egenklass + massa nya inivider. 

Man känner sig STOR! Eller rättare sagt gammal och skruttig.. Nej, STOR men lite gammal ändå  :P Jag får ju ett skåp för fan! Ingen låda som kan ramla ut ingen som säger: Jag vill ha MIN låda längst upp! D:<  

Sen får man ju pynta sitt skåp :3 (vilket jag ser framimot) .

 

Vi får också en ny lärare. När jag hörde vilken vi skulle få så tänkte jag: Yeeees! :D Men sade: Yeeeees! :D (ja, för ens gångs skull sade jag vad jag tänkte och skrev det inte buttert senare i ett blogg inlägg eller klagade hoss en av mina vänner) . Läraren som vi ska få gillar att puttas (som han sade under en inervjuv i våran (engångs) skol tidning) som man då förstår är denne så kallade lärare hemskt rolig!

 

Så jag ser framimot hösten 2013. :D 

 

Tjänixen // Mooncats   




Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5 6 7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
30
31
<<< Augusti 2013 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards