mooncats

Alla inlägg under februari 2014

Av mooncats - 28 februari 2014 21:10

Önskar jag hade sådan här hår (det bruna) , kanske ska fixa så hos frisören? ? ;)
Hehe, nej...

Skulle aldrig våga xD

Måste bara säga att en sådan tröja skulle också vara något att ha! :D

Ah, juste , det har också öppnat en ny butik här i stan. Bitbook tror jag den heter...
ÅRRETS HÖJD PUNKT! ÄNTLIGEN HÄNDER DET NGT HÄR I DENNA LILLA STAD!!!!!111


...


Nej, skojar bara . Jag är inte så exited som alla andra för jag har aldrig hört om denna Bitbook. Plus, då alla redan varit där kan man ju inte köpa ett skit xD
Fast vill ändå kolla in det, man kanske kan fynda nåt? :3

Av mooncats - 20 februari 2014 18:51

Jo, NU KOMMER ERKÄNNADET!

JAG MÖRDADE EN MAN

OCH ÅT DEN SISTA KAKAN



...


Nej, men jag brukar vara inne på MSP, fast jag är 13 år och snart 14. DHUN DHUN DHUN! Åh, nej? haha, nej men jag är oftast där för rollspelen,det är skit kul med rollspel och säg inte imot, och det är där man träffar de trevliga människorna...

Detta är min gubbe...

 
  

Fy vad fin man är...


Nej, men vi ses! xD

Av mooncats - 20 februari 2014 14:42

Jo, jag var på loppis idag och fyndade denna (se bild xD ) och målade (försökte) av Maddie Hatter i ever after high, de är målade ganska coolt tycker jag..
Jag måste bara säga att jag älskar denna väska! Den är så retro, funderar på att göra om den lite också.
Måla lite på den xD

Av mooncats - 16 februari 2014 17:17

Hej halloj!


jooo, just nu sitter jag och tittar i mitt rum. Har just tagit ner ALLT på två väggar, som sedan ska målas vita. Istället för den fula rosa och gråa färgen som den har nu... 

PROGRESS! xD

Tog hela dagen för att en av väggarna var full med gamla fula teckningar jag gjort 2010-2012, de åkte rätt ner i en box full med liknande material. och självklart finns det inga lik efter mina mord i den där lådan.  Enhelt harmlös låda helt enkelt.


Jo, sen har jag en idé!

Jag spelar ganska mycket sims , så det kanske blir lite sims inlägg i framtiden? Fast det är troligare att det inte blir det. Sen är det ju sportlov också, hurra! Men det blir nog inget sportande för min del, om inte lathet är en sport...

Eller lama ridning? :D

Oh, min skulle hetta Glenn!

Vi skulle vara så snygga. Jag kan se det framför mig...

Av mooncats - 10 februari 2014 17:31

 

Ja, jag visste inte vad jag skulle skriva så jag la ut den här.

Det är en vacker bild på en solned gång då jag och klassen var på vandring, som för den delan alla utom jag var ett rent helvete.

Av mooncats - 2 februari 2014 16:02

 

Av mooncats - 2 februari 2014 15:50

Jo, jag har lite planer om att göra om helt i mitt rum! Lite och lite planer egentligen ganska mycket, men aja. jag tänkte måla hela rummet vitt, flytta ner min loftsäng till under fönstret, tabort två dörrar så det blir som en 'walking-bookcase' och en läshöra och även skaffa en stooor garderobe (för det är något som behövs..).

Förut brydda jag mig inte alls vilka kläder jag hade, hur jag såg ut etc... Men 2013 så bara BOM och jag börjar bry mig.. Vi kan ignorera att det dära BOM:et var en viss vän . fast jag har faktiskt alltid (kanske sen jag var 8) älskat att designa, men jag har aldrig vissat min tackningar av mina 'modeller' för någon för jag var rädd att de inte skulle gilla det..


Menmen, sånt är livet. 

Livet är som en bergochdalbana.


Presentation


En liten bloggare på 13 vårar som snart bli pansionär.
Bloggar om allt man kan men inte så ofta xD
Älskar böcker, Doctor who och allt sånt där nördigt...

Fråga mig

8 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
         
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20 21
22
23
24
25
26
27
28
<<< Februari 2014 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Bobblehead Bunny

Tiger

 

Min lilla söta Tiger :3 

Eragon- Fanfic-humor-grej x3

      Av: ElizaLento. Tryck på bilden så får du större format :3

Kolla in dessa bloggar :3

     


Ovido - Quiz & Flashcards